ژوت (Jute)

-24%
قیمت کرم لایه بردار AHA 9.6% ژوت

کرم لایه بردار AHA 9.6 درصد ژوت 30 میلی لیتر

قیمت اصلی: 349,000 تومان بود.قیمت فعلی: 265,240 تومان.
-32%
قیمت لوسیون مرطوب کننده بدن ژوت با رایحه عطری کالون

لوسیون مرطوب کننده بدن ژوت با رایحه عطری کالون 400 میلی لیتر

قیمت اصلی: 335,000 تومان بود.قیمت فعلی: 227,800 تومان.
-32%
قیمت ژل بهداشتی بانوان ژوت

ژل بهداشتی بانوان ژوت حاوی عصاره انار و برگ آلوئه ورا 250 میلی لیتر

قیمت اصلی: 250,000 تومان بود.قیمت فعلی: 170,000 تومان.
-27%
کرم آبرسان هیدرا من ژوت

کرم آبرسان هیدرا من ژوت 70 میلی لیتر

قیمت اصلی: 125,500 تومان بود.قیمت فعلی: 91,620 تومان.
-32%
کرم دور چشم ریچ RICH ژوت حاوی هیالورونیک اسید

کرم دور چشم ریچ ژوت حاوی هیالورونیک اسید مناسب بالای 40 سال 15 میلی لیتر

قیمت اصلی: 420,000 تومان بود.قیمت فعلی: 285,600 تومان.
-24%
شامپو بدن پیونی ژوت

شامپو بدن پیونی ژوت 250 میلی لیتر

قیمت اصلی: 165,000 تومان بود.قیمت فعلی: 125,400 تومان.
-32%
شامپو سر و بدن کودکان ژوت

شامپو سر و بدن کودکان ژوت 250 میلی لیتر

قیمت اصلی: 198,000 تومان بود.قیمت فعلی: 134,640 تومان.
کرم آبرسان هیدرآکنه ژوت
-32%
شامپو بدن برگاموت ژوت

شامپو بدن برگاموت ژوت 250 میلی لیتر

قیمت اصلی: 165,000 تومان بود.قیمت فعلی: 112,200 تومان.
-24%
لوسیون مرطوب کننده بدن آدور ژوت

لوسیون مرطوب کننده بدن آدور ژوت 400 میلی لیتر

قیمت اصلی: 335,000 تومان بود.قیمت فعلی: 254,600 تومان.
-27%
فوم شستشوی صورت آقایان ژوت مناسب انواع پوست 150 میلی لیتر

فوم شستشوی صورت آقایان ژوت مناسب انواع پوست 150 میلی لیتر

قیمت اصلی: 161,000 تومان بود.قیمت فعلی: 117,530 تومان.
-32%
قیمت کرم ترمیم کننده و بازسازی کننده ژوت

کرم ترمیم کننده و بازسازی کننده ژوت

101,320 تومان231,200 تومان
-27%
سرم تقویت کننده و ضد ریزش مو ژوت

سرم تقویت کننده و ضد ریزش مو ژوت 50 میلی لیتر

قیمت اصلی: 490,000 تومان بود.قیمت فعلی: 357,700 تومان.
-32%
شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو بانوان ژوت

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو بانوان ژوت 250 میلی لیتر

قیمت اصلی: 261,000 تومان بود.قیمت فعلی: 177,480 تومان.
-32%
کرم ضد آفتاب SPF50 ژوت مناسب پوست چرب

کرم ضد آفتاب SPF50 ژوت مناسب پوست چرب 50 میلی لیتر

قیمت اصلی: 490,000 تومان بود.قیمت فعلی: 333,200 تومان.

برند ژوت (Jute) در سال 1390 تاسیس شد و فعالیت خود را در حوزه تولید محصولات تخصصی آرایشی و بهداشتی آغاز نمود. این برند ایرانی به لطف استفاده از ترکیبات منحصر به فرد دست به تولید محصولاتی با کیفیت برای تمامی سنین و انواع پوست‌ها زده است. بدین صورت توانسته در میان رقبای خود جایگاه مناسبی به دست آورد. برند ژوت به صورت تخصصی در حوزه تولید محصولات پوست و مو و همچنین شامپو فعالیت داشته است. در نهایت نیز تولیدات این برند به محصولات تخصصی کودکان نیز رسیده است.

مزیت بی نظیری این برند این است که یک برند ایرانی با کیفیت توانسته با تمامی مشکل‌ها و دشواری‌های موجود در سیستم تولیدات داخلی، در راه تحقق اهداف خود گام بردارد. مدیران برند ژوت بر این باور هستند که باید اصل احترام به مشتریان و رعایت حقوق مصرف کنندگان همواره سرلوحه کار قرار گیرد. بر همین اساس این برند ایرانی در طی سال‌های فعالیت خود در تولید محصولات از مواد اولیه با کیفیت همراه با بسته بندی جذاب استفاده نموده است. از این طریق نه تنها رضایت مشتریان را تامین کرده بلکه به شکوفایی برند ژوت نیز کمک شایانی می‌کند.

کیفیت محصولات برند ایرانی ژوت

محصولات با کیفیت jute حاصل همکاری این برند با معتبرترین تولید کنندگان محصولات و ترکیبات پوستی و آرایشی کشورهای فرانسه، ژاپن، ایتالیا و سوئیس است. در نهایت این محصولات در لابراتوار مون روژین در کشور ایران بسته بندی و جهت رفع نیاز مشتریان عزیز عرضه می‌شود. ناگفته نماند نحوه چیدمان گروه‌های تخصصی فعال در حوزه‌های علمی و پژوهشی، توسعه، بازاریابی و تبلیغات و همچنین وجود ارتباط نزدیک و موثر با پزشکان متخصص پوست و مو و در نهایت برخورداری از تجربیات آن‌ها در تولید، ژوت را به برندی مطرح در صنعت آرایشی و بهداشتی کشور تبدیل کرده است.

این برند ایرانی در راستای تحقق شعار “از کودکی تا پیری با ژوت”، محصولات خود را به گونه‌ای طراحی کرده که تمامی افراد با هر نوع پوستی قادر به استفاده از آن‌ها باشند. از طرفی با توجه به آنکه یکی از بزرگترین دغدغه‌های فعلی مصرف کنندگان داخلی قیمت محصولات است؛ ژوت توانسته با تکیه بر اصل رقابتی بودن قیمت‌ها، رضایت طیف گسترده‌ای از مشتریان خود را تامین نماید.

اکنون ژوت (Jute) بعد از سال‌ها فعالیت در این حوزه، برای تولید محصولات خود همچنان از ترکیبات تخصصی و علم روز دنیا بهره می‌برد که همین مسئله تاثیر فوق العاده‌ای در پیشرفت این مجموعه ایرانی داشته است. در نهایت می‌توان این ادعا را داشت که برند نام برده با عرضه محصولاتی که می‌تواند از کودکی تا پیری در کنار مصرف کنندگان باشد؛ تلاش دارد تا در راستای شعار خود گام بردارد و بدین صورت تولیدات خود را بیش از پیش مفیدتر و کارآمدتر سازد.