سوالات متداول

در این بخش به رایج‌ترین سوالات شما درباره خرید آنلاین از داروخانه مثبت سبز پاسخ داده‌ایم. اگر پاسخ سوال خود را پیدا نکردید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید.

ثبت سفارش

چگونه می توانم به مثبت سبز اعتماد کنم؟

فروشگاه اینترنتی مثبت سبز دارای نماد اعتماد تجارت الکترونیک در زمینه راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی است. در اختیار داشتن این نماد نشان‌دهنده امن بودن محیط مثبت سبز برای سفارش‌گذاری هم ‌میهنان گرامی است.

در چه ساعاتی امکان ثبت سفارش دارم ؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنید.

آیا کالاهایی که در سایت مثبت سبز بفروش می رسد اصل هستند؟

بله . کالاهایی که در مثبت سبز بفروش میرسد، دارای اصالت است .

چطور از اصل بودن کالای خود اطمینان حاصل کنیم ؟

متاسفانه با وجود حجم بالایی از کالاهای قاچاق و تقلبی در بازار، داروخانه آنلاین مثبت سبز بر آن شد تا دغدغه شما عزیزان از بابت اصل یا تقلبی بودن محصولات حل کند. یکی از راه‌هایی که سازمان مبارزه با قاچاق کالا در اختیار مصرف کننده‌ها قرار داده تا از اصل بودن کالای خود اطمینان حاصل کنید، استعلام از طریق بارکد درج شده روی برچسب کالا است.

برای استعلام و اطمینان از اصل بودن لوازم آرایشی و بهداشتی، مکمل‌های دارویی و … می‌توان از طریق سامانه TTAC از صحت کد اصالت محصول استعلام گرفت. برای این کار راه‌های مختلفی وجود دارد که عبارتند از:

ارسال کد اصالت به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۸۸۲۲
شماره گیری تلفن گویای ۰۲۱۶۱۸۵
استفاده از نرم افزار تی تک

چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

برای این کار لازم است شما صفحه مربوط به نحوه ثبت سفارش را مطالعه فرمایید.

آیا تاریخ انقضا و موجودی محصولات در سایت به روز است؟

تمامی محصولات از لحاظ تاریخ و موجودی به روز می باشند.

چگونه می‌توان از قیمت به روز داروها مطلع شد؟

برای اطلاع از قیمت به روز داروها می‌توانید به سایت اطلاعات دارویی کشور مراجعه کنید یا از اپلیکیشن TTAC استفاده نمایید.

آیا داروها و مکمل‌های دارویی در فروشگاه‌های غیر از داروخانه قابل خریداری هستند؟

خیر. طبق قانون، داروها و مکمل‌های غذایی و دارویی تنها در داروخانه‌های سراسر کشور و تحت نظارت دکتر داروساز قابل فروش و عرضه است.

چرا برای داروهای بدون نسخه مبلغی به عنوان تعرفه خدمات درمانی دریافت می‌شود؟

به دلیل حضور دکتر داروساز در داروخانه‌ها و ارائه مشاوره و خدمات تخصصی در خصوص داروها، مبلغی به عنوان تعرفه خدمات درمانی برای داروهای بدون نسخه دریافت می‌شود.

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد بحساب شما برمی گردد. تاکید می شود، در صورت نیاز با پشتیبانی مثبت سبز به شماره ۷۲۲۵۴۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.تمامی محصولات از لحاظ تاریخ و موجودی به روز می باشند.

آیا قیمت های سایت و داروخانه حضوری ( حق نژاد ) یکسان است ؟

بله قیمت های سایت و داروخانه حق نژاد یکسان است .

چه روش هایی را برای ارسال سفارشم میتونم انتخاب کنم؟

برای سفارشات تهران امکان انتخاب دریافت حضوری، ارسال جت، پیک های شرکت وجود دارد و در سفارشات شهرستان امکان انتخاب تیپاکس و پست معمولی وجود دارد.

از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟

پرداخت کارت به کارت و پرداخت آنلاین (درگاه ملت، زرین پال، سامان کیش) میتوانید سفارش خود را پرداخت نمایید. برای اطلاعات بیشتر شما می توانید صفحه مربوط به نحوه پرداخت را مطالعه نمایید.

چه طور میتونم کد تخفیف خود را اعمال کنم؟

برای استفاده از کد تخفیف لازم است حتما در سایت ثبت نام کرده باشید .

چگونه می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

با شماره گیری ۷۲۲۵۴۰۰۰-۰۲۱ می توانید سفارش خود را تلفنی ثبت کنید.

آیا خرید از مثبت سبز در تعداد دارای محدودیتی است؟

خیر. اما وابسته به شرایط موجودی جنس داخل انبار تعداد سفارش فقط به تعداد مجاز تعریف شده قابل خرید می‌باشد.

در صورت نیاز به خرید محصولات با تعداد بالا لطفا با شماره ۷۲۲۵۴۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

امکان ارسال نسخه الکترونیک و دارو درکنار سفارشات وجود دارد؟

مثبت سبز تنها مجاز به فروش محصولات غیردارویی ،مکمل های ورزشی ،ویتامین ها ومحصولات آرایشی بامجوز رسمی فروش میباشد و به هیچ وجه قادر به فروش یا ارسال دارو در کنار سفارش مشتریان نمی باشد.

چرا گاهی اوقات قیمت داروها در داروخانه آنلاین مثبت سبز با قیمت درج شده روی بسته‌بندی متفاوت است؟

بسته‌بندی و قیمت‌گذاری داروها در کارخانه‌های تولید کننده انجام می‌شود و بعد به انبار شرکت‌های پخش دارو و در نهایت به داروخانه‌ها تحویل می‌شود. قانون، الزامی برای اصلاح قیمت روی بسته‌بندی تعیین نکرده است و مرجع قیمت گذاری را سازمان غذا و دارو مشخص کرده که به صورت یکسان در کل کشور اعلام می‌کند. بنابراین بر خلاف بسیاری از محصولات دیگر، قیمت درج شده روی داروها ملاک قیمت پرداختی نیست.

تغییرات در سفارش

آیا امکان ویرایش سفارش توسط خودم وجود دارد؟

خیر، شما تنها زمانی که سفارش در مرحله ثبت قرار دارد می توانید از طریق پشتیبانی سفارش خود را ویرایش کنید

آیا برای خرید کالا می توانم از خدمات مشاوره استفاده کنم؟

بله. شما می توانید با تماس با شماره ۷۲۲۵۴۰۰۰-۰۲۱ از مکالمه با مشاورین مثبت سبز به صورت رایگان بهره‌مند شوید .

روش های پرداخت

روش های پرداخت چگونه است؟

برای اطلاع از چگونگی روش پرداخت صفحه روش های پرداخت را مطالعه کنید.

آیا شرایط اقساط و یا چک برای خرید از مثبت سبز وجود دارد؟
خیر. در حال حاضر چنین امکانی برای مثبت سبز وجود ندارد.

پیگیری سفارش

پیگیری سفارش در مثبت سبز چگونه است؟

کلیه روند سفارشات برای شما از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود . در صورتی که پیامک دریافت نکردید، جهت پیگیری سفارشات می توانید با شماره ۷۲۲۵۴۰۰۰-۰۲۱ از وضعیت سفارش خود مطلع شوید و یا پیغام خود را در تیکت وب سایت ارسال کنید.

تحویل سفارش

آیا می توان کالاهای سفارش داده شده را به صورت حضوری در مثبت سبز تحویل گرفت؟

بله، در زمان ثبت سفارش گزینه دریافت در محل را انتخاب کنید .

کالاهایی که از طریق پست ارسال می‌شود امکان رهگیری دارد؟

برای اطلاع از کد رهگیری لطفا به صفحه دریافت کد رهگیری پستی مراجعه کنید و سپس  با وارد نمودن شماره موبایل و شماره سفارش خود کد رهگیری پستی خود را دریافت نمایند.

ارسال سفارشات در روزهای تعطیل به چه صورت می باشد؟

کاربران شهر تهران می‌توانند با ثبت جت، در روزهای پنجشنبه و جمعه‌ از ساعت ۱۰ الی ۱۵سفارش خود را در عرض ۳ ساعت تحویل بگیرند.

آیا مهر داروخانه برای دریافت بیمه تکمیلی بر روی فاکتور سفارش زده می شود؟
خیر، تنها مهر مثبت سبز بر روی فاکتور زده می شود.

تیکت

چه طور میتونم پاسخ تیکتمو مشاهده کنم؟

در صفحه حساب کاربری به قسمت ارسال تیکت پشتیبانی مراجعه فرمایید و بر روی عنوان آخرین تیکت خود کلیک فرمایید.

هزینه ارسال

هزینه ارسال مرسولات به چه صورت است؟

هزینه ارسال تهران و شهرستان تا مبلغ 889 هزار تومان، 49 هزار تومان و هزینه ارسال سفارشات بالای 890 هزار تومان رایگان می باشد.

ارسال

تاریخ ارسال مرسولات تهران به چه صورت می باشد؟

سفارشات تهران طبق بازه زمان بندی مشتریان ارسال می شود .

لازم به ذکر است برای هیچ کدام از بازه ها ساعت دقیق ارسال وجود نخواهد داشت.

همین طور ارسال شماره تماس پیک وجود ندارد .

زمان ارسال سفارشات شهرستان به چه صورت است؟
سفارشات شهرستان در بازه ۳ الی ۷ روزه کاری ارسال میگردد.
آیا می توان همواره از پرداخت در محل استفاده نمود؟

خیر، در حال حاضر امکان پرداخت در محل وجود ندارد.

ارسال مجدد سفارشات چه زمانی است ؟
ارسال مجدد کالا ۷۲ ساعت بعد از مرجوع شدن کالا انجام می شود.
قوانین ارسال مثبت سبز چگونه است؟

تمام قوانین ارسال و تمام راه‌های ارسال به همراه زمان و هزینه در منوی صفحه روش های ارسال عنوان شده است.

مشاوره

نیازمند مشاوره در مورد تداخلات دارویی هستم

در مورد تداخلات دارویی مشاوره تلفنی ما تنها از طریق دکتر داروساز صورت میگیرد. برای ارتباط با دکتر داروساز با شماره ۰۲۱۷۲۲۵۴۲۱۲ تماس حاصل فرمایید.

حریم خصوصی

حریم خصوصی کاربران چگونه است؟
کلیه اطلاعات مشتریان به عنوان حریم خصوصی آن ها تلقی شده و نزد مجموعه مثبت سبز به امانت خواهد بود . هرگونه اظهار نظر با فیلتر مدیر تولید محتوا قابل ثبت و انتشار می باشد. اظهار نظر در خصوص تجربه خرید از مثبت سبز و یا استفاده از محصول ، آزاد و بلامانع بوده و نظرات در خصوص قیمت و یا …. منتشر نخواهد شد.